Jerryn blogi

keskiviikko 28. syyskuuta 2011

tehtävä 2

Punaisia oransia keltasta vihreä ne on jänniä.
Lähettänyt JERRY klo 23.39 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Eka tehtävä

Blogin tekeminen oli kivaa.Kirjan lukeminen oli jännää.
Lähettänyt JERRY klo 3.05 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Lukijat

Blogiarkisto

  • ▼  2011 (4)
    • ►  lokakuuta (2)
    • ▼  syyskuuta (2)
      • tehtävä 2
      • Eka tehtävä

Tietoja minusta

JERRY
Tarkastele profiilia
Teema: Matkailu. Sisällön tarjoaa Blogger.